SAMSUNG GALAXY S6 DAN S6 EDGE DIBUKA UNTUK TEMPAHAN


Samsung telah melancarkan Samsung Galaxy S6 dan S6 Edge secara rasmi di Malaysia hari ini dan ia akan mula dijual di Malaysia mulai 17 April tahun ini. Samsung menjangkakan permintaan untuk telefon pintar ini tinggi, oleh itu ia menasihati pengguna supaya menempah awal peranti ini.

Samsung telah melancarkan telefon pintar Samsung Galaxy S6 dan S6 Edge hari ini dan akan mula menjual telefon pintar tersebut mulai 17 April ini. Bagi mengelakkan kelewatan mendapat peranti, pengguna dinasihati menempah awal peranti ini.


Pengguna boleh menempahnya mulai esok dari Senheng, Maxis atau terus dari Samsung melalui pautan ini. Bagi menarik lebih banyak pengguna menempah telefon pintar ini, Samsung menawarkan pengecas tanpa wayar Samsung bernilai RM232 dan pengecar kereta berkembar Promate bernilai RM69 secara percuma bagi 500 pembeli pertama yang menempah awal.

Tambahan pula, Senheng menawarkan pembayaran ansuran 36 bulan dengan 0% faedah dan tambahan jaminan 1 tahun.

Samsung Galaxy S6 dijual pada harga RM2,599 dan S6 Edge pula dijual pada harga RM3,099. Buat masa ini hanya model dengan ruang storan 32GB boleh ditempah di Malaysia.

SAMSUNG GALAXY S6 DAN S6 EDGE DIBUKA UNTUK TEMPAHAN Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Pink ponk

Post a Comment